Продавець Інтернет-магазин "МініК" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1960 відгуків

Умови обміну та повернення

Умови повернення та обміну товару 

При купівлі товару на сайті minic.com.ua, Ви автоматично погоджуєтеся з правилами обміну / повернення товару .
Протягом 14 днів з дня продажу покупець має право повернути або обміняти придбаний товар.
 
1. Товар не приймається до поверненню і обміну в наступних випадках:

  • Зняті заводські плівки з пристрою.
  • Часткове чи повне порушення зовнішнього вигляду упаковки товару та його комплектуючих.
  • При неправильній експлуатації товару.
  • На апараті оновлювалося або було встановлено стороннє програмне забезпечення.
  • Збиті заводські налаштування пристрою.
  • Товар має сліди використання.
  • Товар має будь-які пошкодження: механічні, хімічні, термічні.
  • Пошкоджені пломби.
  • Після будь-якого контакту товарів з водою.
  • Здійснювалося втручання у конструкцію товару.
  • При пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі.

 

2. Гарантія не поширюється:

  • На будь-які аксесуари, які входять в комплект поставки товару (батареї, зарядні пристрої, usb кабель, навушники тощо).
  • На періодичне обслуговування і ремонт, заміну частин у зв'язку з їх природним зносом, витратні матеріали тощо

 
3. Поверненню або обміну підлягають виключно ті товари, які не були у вживанні і не мають слідів експлуатації.

 

4. При поверненні товару з порушенням будь-якого з правил пункту 1 цієї статті продавець залишає за собою право відмовити покупцеві в обмін/повернення.
 

Як зробити обмін / повернення товару?

  1. Звернутися в технічний відділ, надіславши повідомлення за адресою: minic.com.ua@ukr.net або звернутися до наших менеджерів.
  2. Якщо дотримані всі умови обміну / повернення, відправити товар за адресою, який вам повідомить менеджер. Транспортування здійснюється за рахунок Споживача.
  3. Ми перевіряємо отриманий товар. Виявлення причин непрацездатності проводиться протягом 1-3 днів.
  4. Термін усунення поломки залежить від її складності і може зайняти від 1 до 14 днів. (Згідно ст. 8 п. 9 «Закону про захист прав споживача»)
  5. Якщо в гарантійний період товар, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
  • У разі обміну: якщо товар потрапляє під гарантійне обслуговування пересилання назад здійснюється за наш рахунок.
  • У разі повернення грошей: повернення сплаченої суми за товар буде здійснено протягом 3-х днів з моменту отримання повернутого товару.

Обмін здійснюватися тільки один раз!


Правила обміну та повернення товару не обмежують законних прав споживачів, наданих йому чинним законодавством України.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner