Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта* Безкоштовна доставка до відділення Нової Пошти від 3000 грн можлива при оплаті замовлення на карту приват банку, моно банку. Вартість доставки по Києву - 80 грн, по Україні - від 95 грн. Орієнтовні строки доставки: по Києву - 1 день, по Україні - 1-3 дні з моменту відправлення. У разі відмови від посилки з особистих причин, необхідно оплатити доставку в дві сторони.
- Магазини Rozetka
- УкрпоштаДоставка службою тільки при оплаті замовлення на карту приват банку / моно банку. Вартість доставки по Києву - від 35 грн, по Україні - від 45 грн. Орієнтовні строки доставки: по Києву - 1-2 дні, по Україні - 2-5 днів з моменту відправки.
- СамовивізОболонський проспект, 21Б (ТРЦ DREAM berry, Атріум "Італія", вхід 5А - 5Б, біля відділення Meest №95). Точка видачі - не магазин.
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаСпосіб оплати "післяплата" передбачає оплату замовлення за фактом отримання з можливістю огляду, перевірки товару у відділенні пошти. У разі відмови від посилки з особистих причин, необхідно оплатити доставку в дві сторони.
- Оплата на рахунок
- На карту Приват БанкуПри оплаті замовлення на карту приват банку Вам не потрібно буде оплачувати зворотну пересилку грошей, що значно знизить вартість доставки. А при вартості товару від 3000 грн - доставка безкоштовна.
- На карту Моно БанкуПри оплаті замовлення на картку моно банку Вам не потрібно буде оплачувати зворотне пересилання грошей, що значно знизить вартість доставки. А при вартості товару від 3000 грн – доставка безкоштовна.
Гарантія:
У нашому магазині ми пропонуємо якісні та надійні товари. Ми постійно стежимо за якістю товару, реагуємо на відгуки клієнтів та одразу знімаємо з продажу товар, якість якого може викликати сумніви.
Ми завжди перевіряємо весь наш товар (при надходженні на склад, перед продажем, перед відправкою), щоб звести до мінімуму можливі поломки.
У разі виходу товару з ладу у гарантійний строк:
- повідомити про це менеджера телефоном чи повідомленням;
- Забезпечити доставку товару до нас на відділення нової пошти (№ відділення уточнить менеджер). Після надсилання повідомити нам номер ТТН.
Ми завжди перевіряємо весь наш товар (при надходженні на склад, перед продажем, перед відправкою), щоб звести до мінімуму можливі поломки.
У разі виходу товару з ладу у гарантійний строк:
- повідомити про це менеджера телефоном чи повідомленням;
- Забезпечити доставку товару до нас на відділення нової пошти (№ відділення уточнить менеджер). Після надсилання повідомити нам номер ТТН.