Умови доставки та оплати
Способи доставки
- 1. З відділення Нової Пошти №178, просп. Оболонський, 35. Замовлення можна забрати в день замовлення - з 18:00 до 21:00. На наступний день після замовлення - з 8:00 до 21:00. Вартість: По передоплаті замовлення на карту - безкоштовно. При післяоплаті - 36 грн + 2% від вартості замовлення. 2. З відділення Justin №58, просп. Оболонський, 21 (Сільпо). На наступний день після замовлення - з 10:00 до 19:00. Вартість: По передоплаті замовлення на карту - безкоштовно. При післяоплаті - 29 грн + 2% від вартості замовлення.
- * Безкоштовна доставка до відділення Нової Пошти від 1500 грн можлива при оплаті замовлення на карту приват банку, моно банку. Вартість доставки по Києву - 80 грн, по Україні - від 95 грн. Орієнтовні строки доставки: по Києву - 1 день, по Україні - 1-3 дні з моменту відправлення. У разі відмови від посилки з особистих причин, необхідно оплатити доставку в дві сторони.
- Доставка службою тільки при оплаті замовлення на карту приват банку / моно банку. Вартість доставки по Києву - від 35 грн, по Україні - від 45 грн. Орієнтовні строки доставки: по Києву - 1-2 дні, по Україні - 2-5 днів з моменту відправки.
Способи оплати
- При оплаті замовлення на картку моно банку Вам не потрібно буде оплачувати зворотне пересилання грошей, що значно знизить вартість доставки. А при вартості товару від 1500 грн – доставка безкоштовна.
- При оплаті замовлення на карту приват банку Вам не потрібно буде оплачувати зворотну пересилку грошей, що значно знизить вартість доставки. А при вартості товару від 1500 грн - доставка безкоштовна.
- Спосіб оплати "післяплата" передбачає оплату замовлення за фактом отримання з можливістю огляду, перевірки товару у відділенні пошти. У разі відмови від посилки з особистих причин, необхідно оплатити доставку в дві сторони.
Гарантія:
У нашому магазині ми пропонуємо якісні та надійні товари. Ми постійно стежимо за якістю товару, реагуємо на відгуки клієнтів та одразу знімаємо з продажу товар, якість якого може викликати сумніви.
Ми завжди перевіряємо весь наш товар (при надходженні на склад, перед продажем, перед відправкою), щоб звести до мінімуму можливі поломки.
У разі виходу товару з ладу у гарантійний строк:
- повідомити про це менеджера телефоном чи повідомленням на електронну пошту;
- Забезпечити доставку товару до нас на відділення нової пошти (№ відділення уточнить менеджер). Після надсилання повідомити нам номер ТТН.
Ми завжди перевіряємо весь наш товар (при надходженні на склад, перед продажем, перед відправкою), щоб звести до мінімуму можливі поломки.
У разі виходу товару з ладу у гарантійний строк:
- повідомити про це менеджера телефоном чи повідомленням на електронну пошту;
- Забезпечити доставку товару до нас на відділення нової пошти (№ відділення уточнить менеджер). Після надсилання повідомити нам номер ТТН.